F R I S S
NNK: megkezdődött a járvány
2019.01.17 07:24:44
NNK: megkezdődött a járvány
2 4 Ó R A


2019.01.17 07:33:18
2019.01.17 07:28:46
2019.01.17 07:24:44
2019.01.17 07:18:13
2019.01.16 14:02:25
2019.01.16 13:54:55
2019.01.16 13:51:29
2019.01.16 13:39:59
2019.01.16 13:37:29
2019.01.16 13:35:19
2019.01.16 13:33:18
2019.01.16 13:25:41
2019.01.16 13:23:06
2019.01.15 11:54:01
2019.01.15 09:25:53
2019.01.15 09:21:57
Mesterséges intelligenciát vezet be az ügyfélkiszolgálásban a KLM
Mesterséges intelligenciát vezet be az ügyfélkiszolgálásban a KLM
A légitársaságok között elsőként a KLM mesterséges intelligenciával válaszolja meg az ügyfelek kérdéseit a Twitteren, a Messengeren és a WhatsApp üzenetküldő szolgáltatásban.

A légitársaság pénteki, közleménye szerint a DigitalGenius céggel közösen hoztak létre automatizált válaszokat, amelyek általános, visszatérő ügyfélszolgálati kérdésekre képesek válaszolni emberi beavatkozás nélkül. Ennek köszönhetően az ügyfélszolgálati munkatársaknak több idejük jut a bonyolultabb ügyek kivizsgálására, és az ügyfelekkel való kapcsolattartásra.

Jelenleg egy 250 fős ügyfélszolgálati csapat átlagban heti 30 000 beszélgetést folytat le. Jellemzően öt-hat kérdés merül fel a beszélgetés alatt, amelyeknek egy része a tapasztalatok alapján mesterséges intelligenciával is megválaszolható. Ezért vezették be a DigitalGenius-szal közösen a mesterséges intelligencia alapú szolgáltatást, amely a megkeresések felét tudja lefedni.

A rendszer tanul az ügyfélszolgálati munkatárs reakcióiból. A tesztidőszak alatt még egy ember döntötte el, hogy megfelelő-e a válasz, most viszont már önmaga is képes ezt eldönteni, ahogy azt is, hogy meg tudja-e válaszolni a feltett kérdést.

A Koninklijke Luchtvaart Maatschappij (KLM) 2009 óta több mint 25 millió rajongót és követőt szerzett a közösségi médiában. A vállalatot hetente több mint 130 000-en említik a különböző oldalakon, ebből 30 000 kérdés vagy észrevétel. Az ügyfélszolgálattól az utasok 9 nyelven (holland, angol, német, spanyol, portugál, francia, japán, kínai és koreai) kérdezhetnek.

  
Forrás: MTI
24 Ó R A

2019.01.17 07:33:18
2019.01.17 07:28:46
2019.01.17 07:24:44
2019.01.17 07:18:13
2019.01.16 14:02:25
2019.01.16 13:54:55
2019.01.16 13:51:29
2019.01.16 13:39:59
2019.01.16 13:37:29
2019.01.16 13:35:19
2019.01.16 13:33:18
2019.01.16 13:25:41
Információ:
info@magyarorszag24.hu
Szerkesztőség:
szerkesztoseg@magyarorszag24.hu
Médiaajánlat letöltése (PDF)
sales@magyarorszag24.hu