F R I S S
2 4 Ó R A


2019.01.18 09:46:14
2019.01.18 09:37:15
2019.01.18 09:25:30
2019.01.17 07:33:18
2019.01.17 07:28:46
2019.01.17 07:24:44
2019.01.17 07:18:13
2019.01.16 14:02:25
2019.01.16 13:54:55
2019.01.16 13:51:29
2019.01.16 13:39:59
2019.01.16 13:37:29
2019.01.16 13:35:19
2019.01.16 13:33:18
2019.01.16 13:25:41
2019.01.16 13:23:06
A Volkswagen erősít az SUV szegmensben
A Volkswagen erősít az SUV szegmensben
Az újautópiac bővülésének egyértelmű nyertese Magyarországon is a városi terepjárók (SUV) szegmense, a Volkswagen ebben a piaci kategóriában mostanra négy, jövőre pedig már öt modellel vesz részt - mondta Dalnoki Balázs, a Porsche Hungaria márkaigazgatója

Ismertetése szerint az SUV-k értékesítése 2010 óta 160 százalékkal gyarapodott Magyarországon. A 2017-ben eladott 116 265 személyautóból 42 111 volt SUV, és az idei első negyedév eredményei alapján a trend tovább növekszik.

A Datahouse korábban azt közölte, hogy az idei január-áprilisi időszakban eladott 43 664 személyautó 37 százaléka volt SUV modell a magyar piacon.

Dalnoki Balázs hasonló arányokról számolt be a Volkswagen márkánál is: a 2017. évi 30 százalék után az idén várhatóan 40 százalékot fognak kitenni az értékesítésből a terepjárók. Ebben fontos szerep jut az új prémium SUV-nak is, amelyből az idén már 100-150 darab, a következő teljes években évi 200-250 darab eladására számítanak - jelezte.

A márkánál az idén mintegy 15 ezer darabos értékesítéssel kalkulál a Volkswagen konszern márkáit importáló Porsche Hungaria, amelynek márkakereskedői 2017-ben 10 602 új VW személy- és kisteherautót adtak el Magyarországon.

  
Forrás: MTI
24 Ó R A

2019.01.18 09:46:14
2019.01.18 09:37:15
2019.01.18 09:25:30
2019.01.17 07:33:18
2019.01.17 07:28:46
2019.01.17 07:24:44
2019.01.17 07:18:13
2019.01.16 14:02:25
2019.01.16 13:54:55
2019.01.16 13:51:29
2019.01.16 13:39:59
2019.01.16 13:37:29
Információ:
info@magyarorszag24.hu
Szerkesztőség:
szerkesztoseg@magyarorszag24.hu
Médiaajánlat letöltése (PDF)
sales@magyarorszag24.hu