F R I S S
2 4 Ó R A


2020.06.01 10:02:57
2020.06.01 09:57:45
2020.06.01 09:53:46
2020.05.31 11:18:05
2020.05.31 11:13:36
2020.05.31 11:00:25
2020.05.31 10:58:44
2020.05.31 10:30:28
2020.05.31 10:26:59
2020.05.31 10:21:46
2020.05.31 10:16:39
2020.05.31 10:11:12
2020.05.31 10:08:32
2020.05.31 09:53:21
2020.05.31 09:50:58
2020.05.31 09:48:47
Elindítja Zöld Bolygó kezdeményezését a Magyar Reklámszövetség
Elindítja Zöld Bolygó kezdeményezését a Magyar Reklámszövetség
A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elindítja Zöld Bolygó kezdeményezését, ezzel a kommunikációs iparág szereplőinek fenntartható működésre való átállását szeretnék ösztönözni - tájékoztatott a szervezet kedden.

A közlemény szerint a reklámszövetség elnöksége úgy döntött, hogy a szervezet rövid távon gyakorlati lépéseket szeretne tenni, és csatlakozni kíván a környezeti terhelés sürgős csökkentésével kapcsolatos kezdeményezésekhez.

A Zöld Bolygó projekttel támogatni szeretnék tagjaikat, valamint a kommunikációs iparág minél több, szövetségen kívüli szereplőjét is egy környezettudatos, a környezeti terhelést minimalizáló gyakorlat napi rutinná tételében - jelezték.

Kezdeti lépésként a reklámszövetség kidolgozta felhívását, amelyben javasolják, hogy a konferenciákon, tréningeken, workshopokon a résztvevők ellátásakor mellőzzék az egyszer használatos műanyagok használatát, és kérik a résztvevők nevét tartalmazó műanyag tartók használatának mellőzését is. Ajánlják a PET palackos italok teljes mellőzését a konferenciákon, tréningeken, workshopokon, illetve a céges belső rendezvényeken, értekezleteken, második lépésben pedig a PET palackok teljes elhagyását a munkahelyi környezetben.

A javaslatok között szerepel a papírhasználat radikális csökkentése a cégek napi működése során, a céges marketing (reklám) kiadványok nyomtatott formában való megjelentetésének korlátozása, beszüntetése, valamint a műanyagból készült ajándéktárgyak és hordozó tasakok, reklámszatyrok teljes elhagyása.

Javasolja a reklámszövetség a tagszervezeteinek a nem autóval való munkába járás dolgozói támogatását.

Ajánlják lehetőség szerint mindezek megjelenítését a reklámokban, reklámfilmekben, hirdetésekben.

A közlemény szerint a reklámszövetség további javaslatokat vár tagjaitól, ezek lehetnek bármely cég által megvalósítható általános javaslatok, de cég-, illetve tevékenységspecifikus kezdeményezések is.

A szervezet a legjobb kezdeményezéseket évente egyszer Zöld Bolygó díjjal ismeri el, ezeket minden évben április 22-én, a Föld Napján adják majd át.

  
Forrás: MTI
24 Ó R A

2020.06.01 10:02:57
2020.06.01 09:57:45
2020.06.01 09:53:46
2020.05.31 11:18:05
2020.05.31 11:13:36
2020.05.31 11:00:25
2020.05.31 10:58:44
2020.05.31 10:30:28
2020.05.31 10:26:59
2020.05.31 10:21:46
2020.05.31 10:16:39
2020.05.31 10:11:12
Információ:
info@magyarorszag24.hu
Szerkesztőség:
szerkesztoseg@magyarorszag24.hu
Médiaajánlat letöltése (PDF)
sales@magyarorszag24.hu