F R I S S
2 4 Ó R A


2019.10.16 08:26:50
2019.10.16 08:06:11
2019.10.16 08:01:37
2019.10.16 07:58:02
2019.10.16 07:52:49
2019.10.15 15:59:07
2019.10.15 15:48:14
2019.10.15 15:44:27
2019.10.15 15:40:24
2019.10.15 15:36:08
2019.10.15 15:28:19
2019.10.15 15:22:39
2019.10.15 15:20:19
2019.10.14 13:52:56
2019.10.14 13:48:26
2019.10.14 09:50:40
Elindítja Zöld Bolygó kezdeményezését a Magyar Reklámszövetség
Elindítja Zöld Bolygó kezdeményezését a Magyar Reklámszövetség
A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elindítja Zöld Bolygó kezdeményezését, ezzel a kommunikációs iparág szereplőinek fenntartható működésre való átállását szeretnék ösztönözni - tájékoztatott a szervezet kedden.

A közlemény szerint a reklámszövetség elnöksége úgy döntött, hogy a szervezet rövid távon gyakorlati lépéseket szeretne tenni, és csatlakozni kíván a környezeti terhelés sürgős csökkentésével kapcsolatos kezdeményezésekhez.

A Zöld Bolygó projekttel támogatni szeretnék tagjaikat, valamint a kommunikációs iparág minél több, szövetségen kívüli szereplőjét is egy környezettudatos, a környezeti terhelést minimalizáló gyakorlat napi rutinná tételében - jelezték.

Kezdeti lépésként a reklámszövetség kidolgozta felhívását, amelyben javasolják, hogy a konferenciákon, tréningeken, workshopokon a résztvevők ellátásakor mellőzzék az egyszer használatos műanyagok használatát, és kérik a résztvevők nevét tartalmazó műanyag tartók használatának mellőzését is. Ajánlják a PET palackos italok teljes mellőzését a konferenciákon, tréningeken, workshopokon, illetve a céges belső rendezvényeken, értekezleteken, második lépésben pedig a PET palackok teljes elhagyását a munkahelyi környezetben.

A javaslatok között szerepel a papírhasználat radikális csökkentése a cégek napi működése során, a céges marketing (reklám) kiadványok nyomtatott formában való megjelentetésének korlátozása, beszüntetése, valamint a műanyagból készült ajándéktárgyak és hordozó tasakok, reklámszatyrok teljes elhagyása.

Javasolja a reklámszövetség a tagszervezeteinek a nem autóval való munkába járás dolgozói támogatását.

Ajánlják lehetőség szerint mindezek megjelenítését a reklámokban, reklámfilmekben, hirdetésekben.

A közlemény szerint a reklámszövetség további javaslatokat vár tagjaitól, ezek lehetnek bármely cég által megvalósítható általános javaslatok, de cég-, illetve tevékenységspecifikus kezdeményezések is.

A szervezet a legjobb kezdeményezéseket évente egyszer Zöld Bolygó díjjal ismeri el, ezeket minden évben április 22-én, a Föld Napján adják majd át.

  
Forrás: MTI
24 Ó R A

2019.10.16 08:26:50
2019.10.16 08:06:11
2019.10.16 08:01:37
2019.10.16 07:58:02
2019.10.16 07:52:49
2019.10.15 15:59:07
2019.10.15 15:48:14
2019.10.15 15:44:27
2019.10.15 15:40:24
2019.10.15 15:36:08
2019.10.15 15:28:19
2019.10.15 15:22:39
Információ:
info@magyarorszag24.hu
Szerkesztőség:
szerkesztoseg@magyarorszag24.hu
Médiaajánlat letöltése (PDF)
sales@magyarorszag24.hu